Posted on

Dieta grejpfrutowa istnieje od lat, ale tylko z jakąkolwiek modną dietą są pewne poważne wady i jeszcze poważniejsze skutki zdrowotne. Ten artykuł pomoże czytelnikowi podjąć wykształconą decyzję przed przejściem do takiej diety.

Dieta grejpfrutowa działa krótkoterminowo, ale czy ma jakąś moc przebywania?

Innymi słowy, jeśli twoim celem jest szybkie zrzucenie wagi i odzyskanie jej w ciągu miesiąca, to idź po nią. Jeśli jednak Twoim celem jest trwałe odchudzanie, dieta grejpfrutowa nie jest dla Ciebie. Oto dlaczego.

Dieta grejpfrutowa istnieje od wielu lat. Przez lata była lekko modyfikowana, ale w większości przypadków jest taka sama. Podstawowy plan diety dla diety grejpfrutowej składa się z czterech posiłków. Śniadanie obejmuje pół grejpfruta, trzy jajka i dwa plastry boczku. Lunch to kolejna połowa grejpfruta, kawałek mięsa (dowolnego rodzaju) i sałatka z dowolnym rodzajem sosu. Znowu kolacja, pół grejpfruta, dowolny kawałek mięsa, sałatka, a następnie dodana do niej filiżanka kawy. Ostatni posiłek nie jest tak naprawdę posiłkiem, ale albo 8 ozową szklanką soku pomidorowego, albo beztłuszczowym mlekiem.

Zwolennicy diety grejpfrutowej twierdzą, że grejpfrut ma enzym spalający tłuszcz, dlatego jest dodawany do wszystkich posiłków z wyjątkiem jednego. Grejpfrut jest wspaniałym owocem i dobrym wyborem dla owoców, ale nie jest magiczny! Dieta grejpfrutowa pomaga osobie szybko zrzucić wagę, ponieważ jest drastycznie niskokaloryczna. Tak jak w przypadku większości diet modnych, tak i w tym przypadku grejpfrut stosuje się sztuczkę (w tym przypadku grejpfruta) w celu promowania ekstremalnego cięcia kalorii. Dieta grejpfrutowa ma dietera spożywającego około 800 kalorii dziennie, co nie jest odpowiednią ilością kalorii do spożycia.

Średniej wielkości kobieta, która jest umiarkowanie aktywna, potrzebuje około 1800-2000 kalorii dziennie, aby organizm funkcjonował prawidłowo. Gdy dieta jest zróżnicowana i zdrowa, te 1800-2000 kalorii przynosi tej kobiecie optymalne odżywianie pod względem otrzymywania wszystkich zalecanych dziennych dawek ważnych witamin, minerałów i błonnika. Dieta grejpfrutowa jest poważnie pozbawiona błonnika, wapnia, żelaza i wielu innych ważnych składników odżywczych. Z czasem spowoduje to i przyczyni się do poważnych problemów związanych z niedoborem składników odżywczych, takich jak anemia i osteoporoza.

Brak błonnika prowadzi do problemów żołądkowo-jelitowych, takich jak zaparcia.

Ponadto, błonnik został wykazany w celu promowania utraty wagi, niższy poziom cholesterolu w surowicy i pomocy w profilaktyce raka jelita grubego.

Więc, przywitaj się z cienkim ciałem, które zmieści się do rozmiaru sukienki zero, ale możesz chcieć odebrać trochę makijażu na pokrycie bladej, chorej twarzy będziesz sportowy, jak również! A kto powiedział, że skulona szyja widziana w osteoporozie nie była seksowna? Zdrowa utrata masy ciała nie jest osiągana dzięki diecie grejpfrutowej, co jest najważniejsze! I bardziej niż prawdopodobne, należy zachować znaczniki na rozmiar sukienki zero, ponieważ waga wróci, jak tylko zaczniesz normalnie jeść.

Poważnie, trwała utrata wagi składa się z powolnej, stałej utraty wagi wynikającej ze zdrowej, zróżnicowanej diety, ćwiczeń fizycznych i cierpliwości.

Dieta grejpfrutowa nie zawiera żadnej z tych rzeczy.

Zacznij od określenia dziennego zapotrzebowania na kalorie w celu utrzymania wagi ciała. Istnieje wiele kalkulatorów kalorii w Internecie, które wykorzystują Twój wzrost, wagę, wiek, płeć i poziom aktywności, aby określić ilość kalorii potrzebnych do utrzymania wagi.

Następnie, uświadomić sobie, że jeden funt tkanki tłuszczowej jest odpowiednikiem około 3500 kalorii. Zdrowa utrata wagi jest o jeden do dwóch funtów tygodniowo. Dlatego, jeśli chcesz stracić jeden funt na tydzień, trzeba będzie zmniejszyć spożycie kalorii i spalić kalorie do melodii 500 kalorii dziennie. Może to być tak proste, jak wyeliminowanie deseru w nocy i podjęcie energiczny 2,5 mile spacerem.

Dwa funty tygodniowo wymagają długu w wysokości 1000 kalorii. Powinno to być osiągnięte tylko poprzez redukcję kalorii w połączeniu z ćwiczeniami, lub będziesz z powrotem do ekstremalnej redukcji kalorii widzianej w diecie grejpfrutowej. Przyspieszyć ten trening! Idź jeszcze jedną milę, użyj artykułów do przedruku inclineFree lub zwiększ odporność na eliptyczne.

Trwała utrata masy ciała nie jest o sztuczkach i modach, takich jak dieta grejpfrutowa. Trwała utrata masy ciała wymaga, aby osoba zobowiązała się do zmiany swoich nawyków żywieniowych i ćwiczebnych na dobre.

Źródło: https://sciencebeta.com/grapefruit-weight-loss-diet-work

Sprawdź inne wpisy na wielkadieta.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *