Posted on

Zaburzenia erekcji Leczenie Zaburzenia erekcji: Czy jedzenie i dieta mogą pomóc?
Czym jest zaburzenie erekcji?

Zaburzenia erekcji jest to niezdolność człowieka do posiadania lub utrzymania erekcji. Chwilowe zaniki w utrzymaniu erekcji zwykle nie jest powodem do niepokoju. Ale częste może powodować stres, konflikty relacji i utratę poczucia własnej wartości.

Lekarze często polecają niektóre leki dla problemów z erekcją, w tym Viagra, Cialis i Levitra. Leki te mogą leczyć brak erekcji u wielu mężczyzn. Ale te leki mogą być niebezpieczne dla niektórych mężczyzn, lub nie pomagają złagodzić objawów. W takich przypadkach, terapia na podniesienie testosteronu jest kolejną pomocną opcją. Jest to przepisane przez lekarzy, gdy brak erekcji jest spowodowany przez obniżony poziom testosteronu.

Implanty chirurgiczne lub usunięcie blokad naczyń krwionośnych może być również konieczne, jeśli inne zabiegi nie działają.

Jeśli lekarz nie jest w stanie określić przyczyny, może zalecić zmiany stylu życia i diety, które mogą pomóc.

Rola stylu życia w problemach z erekcją

Możesz chcieć zbadać swój styl życia z pomocą lekarza, jeśli nie można znaleźć konkretnej medycznej lub psychologicznej przyczyny braku erekcji. Trudności z erekcję są związane z przepływem krwi do penisa. Styl życia, które zmniejszają przepływ krwi w organizmie w ogóle może przyczynić się do braku erekcji.

Zdrowy styl życia, jak te zalecane w celu zapobiegania chorobom serca, są również przydatne w zapobieganiu problemów z erekcją.

Obejmują one:

  • Uzyskiwanie regularnych ćwiczeń
  • utrzymywanie niskiego ciśnienia krwi
  • spożywanie zdrowej diety
  • utrzymanie zdrowej wagi ciała
  • unikanie alkoholu i papierosów

Istnieje kilka powodów, dla których dobra dieta może pomóc zapobiec, a nawet odwrócić problemy. Jedzenie zdrowej żywności zmniejsza ryzyko częstych problemów naczyniowych spowodowanych przez wysoki poziom cholesterolu, wysoki poziom cukru we krwi, wysoki poziom trójglicerydów i nadwagę.

Brak erekcji to problem z przepływem krwi, więc gdy utrzymujesz naczynia krwionośne w dobrym zdrowiu, zmniejszasz ryzyko wystąpienia problemów.

Massachusetts Male Aging StudyTrusted Source znalazł bezpośredni związek między dietą i brakiem erekcji. Mężczyźni w badaniu, którzy jedli dużo owoców, warzyw i całych ziaren, i unikali czerwonego mięsa i przetworzonych ziaren, byli mniej narażeni, aby doświadczyć zaburzeń.

Jedzenie niektórych produktów spożywczych i unikanie innych może pomóc zmniejszyć ryzyko rozwoju problemów.

Unikanie alkoholu i narkotyków

Używanie alkoholu, zwłaszcza przewlekłe i częste picie, jak również nadużywanie narkotyków, może powodować lub pogarszać sprawy.

Brak erekcji jest powszechny wśród mężczyzn, którzy są uzależnieni od alkoholu. Jeśli jesteś pijakiem, zmniejsz lub zrezygnuj z niego, aby sprawdzić, czy Twoja funkcja seksualna poprawia się. Jeśli potrzebujesz pomocy w rzuceniu palenia, porozmawiaj z lekarzem o dostępnych sposobach.

Spożywaj kakao

Posiadanie i utrzymywanie erekcji wymaga dobrego przepływu krwi i dużej ilości dostępnego tlenku azotu. Badania wykazały, że związki przeciwutleniające zwane flawonoidami mogą pomóc w poprawie zdrowia układu krążenia.

Flawonoidy zwiększają przepływ krwi i stężenie tlenku azotu we krwi. Czekolada, zwłaszcza ciemna odmiana, jest bogata w flawonoidy. Czekolada mleczna jest niższa w flawonoidach i zawiera większe ilości cukru i tłuszczu.

Pistacje typu pick-pastachios

Ten smaczny zielony orzech może być czymś więcej niż tylko świetną przekąską. Badanie opublikowane w International Journal of Impotence ResearchTrusted Source zbadało, jak jedzenie pistacji wpłynęło na brak erekcji. Pomiary wykonano przed i po nałożeniu na mężczyzn ciężkiej diety orzechowej. Spożywanie pistacji przez kilka tygodni wykazało poprawę kilku parametrów, w tym poprawę wyników International Index of Erectile Function dla uczestników badania.

z pistacjami poprawił się również poziom cholesterolu i ciśnienie krwi bez widocznych efektów ubocznych. Jeśli lubisz przekąski na pistacjach, nie zaszkodzi to Twojemu spożyciu.

Sięgnij po arbuza.

Ten ulubiony owoc piknikowy może faktycznie poprawić twoją funkcję seksualną. Badania z Texas A&M University znalazły związek między arbuzem a brakiem erekcji. Związek znajdujący się w owocach zwany cytryliną pomaga zrelaksować naczynia krwionośne. Poprawia również przepływ krwi, podobnie jak leki.

Co z suplementami ziołowymi?

Stosowanie ziołowych suplementów w leczeniu wszelkich schorzeń jest kontrowersyjne, ponieważ ich skuteczność i bezpieczeństwo nie zawsze są badane. Ale istnieje kilka ziół, które wykazały poprawę w leczeniu braku erekcji.

Według Mayo Clinic, następujące suplementy mogą pomóc w leczeniu:

  • Dehydroepiandrosteron (DHEA): hormon, który okazał się poprawić libido u kobiet i pomóc w impotencji u mężczyzn.
  • L-arginina: aminokwas, który może pomóc poszerzyć naczynia krwionośne w celu poprawy przepływu krwi. Efekty uboczne, takie jak nudności i biegunka, są z tym związane.
  • Żeń-szeń: wykazano, że pomaga poprawić brak erekcji.

Ale zawsze należy porozmawiać z lekarzem, zanim spróbuje się czegoś nowego.

 

Źródła:

www.mojasocjologia.pl/jak-zapomniec-o-problemach-w-lozku-i-raz-na-zawsze-cieszyc-sie-udanym-zyciem-seksualnym/

https://www.healthline.com/health/erectile-dysfunction/foods-diet#cocoa

Zobacz inne wpisy na wielkadieta.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *